February 7, 2009

This Blog is not dead! XD

yeah. been a while, eh? :P
In the process of moving to England, starting Uni and trying to be a good student, I forgot about this little thing here:P but I'm back! hoho.
thought a good way to start would be with a little challenge:)


This is the Challenge:


1. go to my pictures


2.choose the 6th folder


3.then the 6h picture


4.Make a new blog entry, where you post the picture and write something about it


5. send the challenge to 6 friends, link them and tell them about the challenge.






allright. lol. this is random! XD
well, I was visiting friends from my gap year/folk high school in Bergen, Norway. this a little over a year ago, late January 08. This is Sarah, Sigrid and Karina. <3
All drunk in some way or another. This is also the day after I took my snakebite piercings. :D drinking right after 2 piercings in the lip? I'm very clever. XD
I love these guys!! ^^

1 comment:

Karina said...

Dette likte jeg! Meget utrolig mye! ;)

Jeg tenkte sånn helt plutselig på deg i dag (gjør det i grunnen litt sånn innimellom).. Har blitt kjent med ei ny jente her som heter Sigrid og som slo meg at på en måte er litt som en god blanding av deg og Sigrid. Men det blir jo ikke det samme som dere uansett da! Jeg fikk i hvert fall et slag av savn.. Og så kom jeg på at jeg vet du har en blogg som jeg dessverre aldri har vært flink til å besøke.. Ser det er litt lenge siden du har skrevet noe, men kanskje det er på tide å begynne igjen? Jeg har forresten startet en ny blogg igjen selv nå.. ;)

Håper det går bra med deg! Vit at noen tenker på deg, og med noen mener jeg selvfølgelig meg (og sikkert mange andre også). ;)
Kanskje vi ses til sommeren?
Mange klemmer <3